Last Longer Relationship

Daisypath Anniversary tickers

21 Jan 2014

bersabarlah wahai hati:')


Selamatmalam wahai sahabat sekalian. Malam ni aku nak kongsikan sedikit apa yg aku lalui hari ini. Sekali lagi Allah menguji aku. Aku memberanikan diri meminta maaf kepada seseorang yg sangat membenci ku walau cacian yg aku dapat namun aku kuatkan hati ini agar terus bersabar dan tabah. Tenang rasanya bila dapat luahkan rasa hati ini:') masih dapat tersenyum di depan keluarga ku walau jauh di dalam sudut hati ini aku sedang menangis. Mahu saja rasanya aku menangis meraung sekuat hati tapi aku harus kuat. Allah takkan letak aku dalam situasi yang aku tak dapat hadapi :') betul kan? Aku bersyukur Allah kirimkan seseorang yg banyak bantu aku agar terus bersabar, ingat Allah dan selalu bagi kata nasihat dekat aku. Kak ika. Seorang yg aku kenal cuma sementara namun bnyak yg aku pelajari dari dia. Bahkan dia satu2 nya sahabat aku yg penah hadiahkan aku telekung dan sejadah. Terima kasih kak ika juga terima kasih Allah:') terima kasih untuk semua yg sentiasa memahami diri ini. Aku  berjanji akan kuatkan semangat aku, banyakkan bersabar dan tabahkan diri ini dalam mengharungi ujian hidup ini.
Selamatmalam.

-AYNIEY-



Terima kasih sudi baca. jangan lupa tinggalkan jejak:)

No comments:

Post a Comment