Last Longer Relationship

Daisypath Anniversary tickers

18 Jan 2014

welcome back:)

    

Hai sekalian:) aku kembali. Kembali untuk berblogging. Rindu siot dengan blog aku nihh haha dah di delete dah post2 yang lepas. Pasal pa? Ha org slalu cakap benda yg lepas jangan dikenang haa tu lah pasal haha takde lah gurau jerr. Saje delete kan dah masuk tahun 2014 :) lupa pulak, SELAMAT TAHUN BARU ! maaflah lambat wish new year. 

Korang apa khabar? Sihat? Semoga korang semua sihat walafiat selalu. Amin. Gila menitis air mata aku menaip ni haha tak tau plak kenapa. Selalunya aku akan lepas smua dengan update blog ni tapi skarang kena fikir matang. Tak semua masalah kita kena bagitahu kat orang kan? semakin kita meningkat dewasa ni, semakin bnyak lah cabaran dalam hidup. Betul kan? Tahun 2014 ni aku masuk 18 tahun. Haa dah meningkat dewasa dah ~ tapi perangai masih macam budak budak :p hihi 

Berharap agar tahun 2014 ni penuh dengan gelak tawa kebahagiaan , kebaikkan, keindahan dan kejayaan :) semoga Allah kuatlan hati ini dalam menghadapi ujian hidup:') Allah sentiasa di sisi kita kan? Okeylah sampai di sini je dulu. Nanti sambung lagi ekk? Dadaaaaaa ~ ♥

Terima kasih sudi baca. jangan lupa tinggalkan jejak:)

No comments:

Post a Comment